Login 
Cariere
 
Alege ReklamaShop

Sfaturi pentru cei care doresc o cariera cu Reklama Shop

1. Un procent mai mare de 30% din munca si recunoasterea noastra vine din munca si obiectivele echipei.
2. Cultura organizationala este centrata pe ideea de lidership si learning relationship, deci puneti intrebarea daca esti pregatit sa inveti, sa ai initiative si solutii
3. Fiecare individ este dator sa dea si sa primeasca feedback, iar pentru cei in pozitii de management feedbackul este mandator anual, intr-o maniera formala tip 180 sau 360 de grade feedback. Dezvoltarea individuala este construita pe pilonii acestui feedback documentat si obiectiv, din mai multe perspective.
4. Obiectivele la Reklama Shop sunt ambitioase si deseori o provocare la capatul careia succesul este savurat si celebrat in echipa. O practica recenta este "Success stories" care evidentiaza pe cei care au avut idei deosebite, solutii inovatoare sau pur si simplu s-au remarcat printr-o atitudine in spiritul valorilor companiei Reklama Shop (grija comunitara, spirit si lucru in echipa, performanta deosebita, etc)
5. Integritatea si respectul sunt cuvintele de ordine in echipa noastra.Am intrebat un candidat pentru o pozitie de management deschisa intern ce considera ca valoare absoluta, iar raspunsul a fost "integritatea" care insumeaza toate normele de conduita morala.
6. Intr-un mediu in continua schimbare flexibilitatea, capacitatea de adaptare rapida la schimbare si gandirea proiectata in viitor, sunt numai cateva din ingredientele profilului soft pe care il cautam.
7. Claritatea rolului fiecaruia, asteptarilor si mai ales a obiectivelor anuale pe care fiecare le are de urmarit sunt esentiale pentru a maximiza sansele de reusita la locul de munca
8. Performantele sunt urmarite in cadrul unui program de management al performantei, care upgradeaza sansele de reusita ale fiecaruia, iar in situatia performantelor slabe, eforturile de suport si training sunt suplimentate, pentru a asigura progresul spre stadiul de reusita.

9. Sunt disponibile programe de training intern individualizate in functie de cerintele postului, treapta de cariera, dar mai ales de necesitatile de dezvoltare ale individului spre directia de "Master" in rolul lui.
10. Retinerea colegilor in Companie nu este o simpla 'lozinca", ci se doreste sa porneasca din interiorul fiecaruia, prin respectarea valorilor proprii, care se suprapun peste valorile companiei.De aceea aplicarea dumneavoastra necesita intai a reflectie profunda a egoului, sistemului de valori proprii si aspiratiilor de cariera.